ЕКИП
Дейвид Йени, изпълнителен директор и съсобственик Като тийнейджър Дейвид се наслаждава на катеренето, изкачването на скали и всякакви други приключения из планини и гори. Мотоциклетите все още не са част от неговия живот. Това се променя, когато неговата бъдеща съпруга Изабел получава за 18-тия си рожден ден една стара Хонда CM125. Може би от незрялост и младежка гордост, но някак не му се струва редно приятелката му да кара мотор, а той - колело. Така Дейвид се сдобива на свой ред с едно старо и не особено надеждно Кавазаки КМХ125 и започва да мечтае да пътува по света със своя малък кросов мотор. След първото пътешествие из пустинята Сахара в Тунис, Дейвид сменя мотора с КТМ 640 Адвенчър, който успешно го води през Алпите, пустинята Сахара и австралийската пустош. Днес той кара КТМ 690 ендуро R. |
|
Стефано Бухер, маркетинг мениджър и съ-собственик Страстта на Стефано към мотоциклетите датира още от неговата 6-годишна възраст, когато получава първия си мотор Ямаха PW50 и обикаля с него горите. На 18 години вече съвсем законно изучава пътищата с Ямаха DT125R. Много мотори по-късно - предимно туристически ендура и класически мотоциклети - сега Стефано кара БМВ R1200GS, предимно при дълги пътувания. За по-тежки терени в гаража си има и КТМ 690. През последните няколко години той обикаля с мотора си повече от 20 държави в Европа, от Албания до Ирландия и се надява да обиколи още много през следващите сезони.
|
|
Маркус Рааш, мениджър продажби Маркус кара мотори от 18 годишен. Започва с Кавазаки ZR-7S. С този мотор той прави първите си по-дълги пътешествия до Норвегия, после през целия иберийски полуостров до Гибралтар, Кабо да Рока, Португалия и обратно през Дюн ду Пилат в Гаскония, Франция. Желанието да излезе от калните пътища го води към по-голям мотор и сменя машината със Сузуки DL 650 V-Strom. Заедно те изследват Пиренеите, Корсика и Балканите. Маршрутите стават все по-изискващи и тежки с всяко следващо пътуване и след пътешествие с малък 250-кубиков мотор в Северен Тайланд, за Маркус става ясно, че иска да кара нещо по-леко. От тогава той кара КТМ 690R ендуро по пътищата и извън тях, а от септември 2021 година е част от екипа на ЕНДУРИСТАН. |
|
Жоел Мони, финансов директор В живота на Жоел няма много за разказване, свързано с моторите в миналото. Въпреки че тя кара скутер като тийнейджър и мечтае за офроуд мото-приключения по-късно. |
|
Owners ЕНДУРИСТАН е все още изцяло частна собственост на своите основатели Дейвид и Изабел Йени, Кристоф фон Ов и маркетинг мениджъра Стефано Бухер. |
|